SON DAKİKA

Yılmaz Güney tartışması devam ediyor! ‘Saldırının sebebi Kürt olması’ diyen Nagehan Alçı'ya Farah Zeynep Abdullah'tan yanıt geldi!

Yılmaz Güney tartışması devam ediyor! ‘Saldırının sebebi Kürt olması’ diyen Nagehan Alçı'ya Farah Zeynep Abdullah'tan yanıt geldi!
A- A+

Oyuncu Farah Zeynep Abdullah, "Şu konjonktürde Yılmaz Güney’e başlayan saldırı kampanyasının sebebi Kürt olması" diyen gazeteci Nagehan Alçı'ya yanıt verdi.

Yönetmen ve oyuncu Yılmaz Güney'in ölüm yıl dönümünde oyuncu Farah Zeynep Abdullah'ın yorumu üzerine başlayan kadına şiddet tartışmalarına Nagehan Alçı da katılmıştı. "Şiddet konusunda aleyhine yazılanlar doğru. Bunlar defalarca da yazıldı" diyen Alçı, "Fakat şu konjonktürde Güney’e Farah Zeynep’le başlayan saldırı kampanyasının sebebi Güney’in Kürt olması. Olayın özü bu" ifadelerini kullanmıştı.

Alçı'nın sözlerini X platformu üzerinden alıntılayan Abdullah, "Yok koç erkeği olması abartma" diye yazdı.

NE OLMUŞTU?

Yazar Murathan Mungan, Yılmaz Güney'in ölüm yıl dönümünde "Yılmaz Güney’in ölümünün 37. yılı. İyi bir yönetmen, iyi bir oyuncu, iyi bir senarist olmasının yanı sıra sinemamızın en iyi yürüyen erkeğiydi. Bir daha kimse onun gibi boynunu hafifçe yana kırarak hüzünle bakarken içimizin en ücra yerine dokunamadı" paylaşımı yaptı.

Mungan’a sosyal medya üzerinden yanıt veren Farah Zeynep Abdullah, "Sinemamızın en iyi yürüyen erkeği shjs ve kadın döven ve şiddet türleri açısından zengin ve etkili silah kullanan diyelim" ifadelerini kullandı.

Bu ifadelere tepki gösteren Yılmaz Güney'in ailesi ise "Her türlü kanuni hakkımızı kullanacağız" dedi. Farah Zeynep Abdullah da buna cevap olarak “ok hakimi vurmak yok ama” göndermesi yaptı.

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
Manşet haberler
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •